Klacht: service

op 28 september 2016 over Nederwoon in de categorie Woningcorporaties

Ik heb mij een tijdje geleden bij jullie aangemeld en een account geactiveerd omdat er een kamer was die ik wilde bezichtigen. Nou had ik zelf een aanvraag gedaan voor een bezichtiging waar geen gehoor op gegeven is en toen ik belde met een van de medewerkers met een vraag over de aanvraag vond ik de behandeling nogal klant onvriendelijk.
Vervolgens werd ik gebeld door een van de medewerkers om mijn account te checken. Ik heb haar toen gevraagd of de eerstvolgende ingeplande bezichtiging waarvoor ik mij had aangemeld door zou gaan. Dit werd door haar bevestigd. Op de dag van de bezichtiging belde ik Nederwoon om om het precieze adres te vragen omdat ik in de tussentijd geen informatie had ontvangen, maar toen kreeg ik te horen dat er helemaal geen bezichtiging was. Ik heb deze dag vrij gehouden en voelde me aardig genaaid door deze actie.
Ik heb me toen weer aangemeld voor drie van de ingeplande bezichtigingen om te komen kijken, maar op de dag er voor werd ik gebeld dat ze een dag verplaatst zouden worden, maar dit was een dag dat ik niet kon. De bezichtiging zou voor mij dus niet doorgaan. Toen er op die dag voor mij toch een gaatje in de planning kwam en ik belde met de vraag of ik nog even langs kon komen werd dit ook afgewezen. Misschien kunt u zich voorstellen dat ik niet blij was met deze service. Ik kan kort zeggen dat ik mij totaal niet als (betalende) klant behandeld voel.

Aangezien het huidige aanbod tegenwoordig op nul staat en ik totaal geen service voor mijn geld gekregen heb zou ik graag willen dat dit terug gestort word en zeg ik hierbij ook meteen mijn account op.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederwoon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederwoon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnoukSchwalbach