Klacht: Servers

op 12 februari 2018 over EA Games in de categorie Computer Games

Beste medewerkers van EA,

Ik speel al sinds fifa 05 de game met veel plezier. Tot dit jaar heb ik ook zelden tot nooit problemen ondervonden met de game.

Ook dit jaar heb ik opnieuw de nieuwste fifa besteld. Ik keek hier enorm naar uit. Toch ben ik helemaal niet bij met de game. Ik ondervind wekelijks problemen die mij ertoe dwingen om te stoppen met het spel.

Ik heb iedere week, minstens 2x per week, problemen met online fifa (FUT). Ik heb thuis fantastisch internet en zelden/nooit problemen met het internet. Toch word ik iedere week minstens 2x uit FUT gegooid vanwege problemen met de connectie. Ik erger mij hier enorm aan, aangezien ik met veel plezier FUT speel(de).

Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen? Ik heb steeds meer de neiging om de game nooit meer te bestellen omdat ik helemaal gek word van de verschrikkelijke servers van jullie game.

Ik heb erg veel geld in de game gestoken (de game zelf voor €90 en dan ook nog ongeveer +€150 aan packs) en wil daarom echt nog niet stoppen. Mijn PlayStation account heet Roykuhh95NL.

Roy

Ik ben pas tevreden als jullie die servers aanpassen, zodat ik minder vaak connectieproblemen ondervind.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roykuhh95NL