Klacht: server werkt niet meer na belangrijke update

op 19 september 2017 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Strato stuurde mij een week geleden dat ze op 18 september een update aan me server wilde uitvoeren (belangrijke kernel update). Op 18 september om 23:00 viel me server weg (waarschijnlijk omdat ze met de update bezig waren) maar werkt tot op heden nog niet (is nu 19 september 14:40). Ik heb Strato gebeld (om 08:30 zou naar gekeken worden) heb ze op Facebook en Twitter aangesproken (zelfde reactie). Tot op heden werkt het nog niet kan nergens bij. Allemaal boze klanten. Daarnaast krijg ik 0 reactie van Strato over wanneer ze er naar gaan kijken. Moet toch niet gekker worden dat een update waar ik niet om gevraagd heb gewoon even er voor zorgt dat alles niet meer werkt. mijn klantnr is 73864847

Gewenste Oplossing:

Als me server weer werkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strato nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 22 september 2017 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hotekern