Klacht: schuld van 50 euro

op 29 juli 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

hallo,ik heb volgens online een schuld van 50 euro.heb ik niet.ik heb online gebeld dat ik ging verhuizen naar buitenland.ik wil graag van verplichte term betaling af.no probleem.nu ben ik inmiddels een tijdje verder krijg ik een mail van lindorff.u heb een schuld bij lindorff.heb ik nog niet.nu lees ik van dat die leveranciers hun bedragen verkoopt aan lindorff.
terwijl ik van online nog zoveel geld tegoed heb.machtsmiddel meer is het niet.oplichters.ik heb er geen goed woord van over.
waarom moet men in 2 landen alles betalen.onzin zeg contract.

als lindorff eerst eens normaal mensen benaderdt.en dan vervolgens kijk hoe situatie in vork zit.om vervolgens dan contact op te nemen met clieen.tot zover.ik heb een geschill met online en niet met lindorff.
ik ben pas tevreden als lindorff mij een excuus brief stuurd,en het bedrag kwijtscheld.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 31 juli 2017 om 09:25 geantwoord

Wij hebben uw melding ontvangen. Online. nl geeft aan dat uw abonnement per 31 mei 2017 is beëindigd. Tot aan de einddatum diende u uw termijnbetalingen te voldoen. Echter heeft u uw automatische betalingen laten storneren via de bank en is er een bedrag open blijven staan. Wegens het uitblijven van uw betaling is de schuld ovegedragen door Online.nl

Heeft op 10 augustus 2017 om 13:47 geantwoord

nee,sorry ik vind lindorff een belachelijk bedrijf.die niks uitzoekt,alleen meeloopt met clieenten van lindorff.ik zoek dit uit bij geschillencommissie.en ook de voorwaarden.ik heb ze net helemaal doorgelezen,ik zie nergens staan afsluitkosten a 25 euro moet betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door ok line