Klacht: schuld aan VIT Organisatie inzake Trias

op 06 januari 2016 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Heel vreemd ik kreeg vandaag een brief van EDR incasso, nog nooit van gehoord trouwens maar dit terzijde, het gaat over openstaande vorderingen daterend uit 2010 en 2011 die ik aan Trias verschuldigd zou zijn, nu is Trias allang gefuseerd o.i.d. en heet nu VGZ en heb deze zogenaamde achterstallige vorderingen allang biij de schuldhulpverlening (SHV) neergelegd en dat is inmiddels naar de kredietbank verstuurd vanwege een traject schuldsanering, dus ik begrijp werkelijk niet hoe en waar zij deze vordering(en) vandaan toveren, ik zou weleens willen weten hoe EDR aan deze “opdracht” komt of hebben zij deze gekocht zoals wel vele incassobureaus en deurwaarders plachten te doen als het eventjes wat minder gaat in de schuldenbranche, algemeen bekend verschijnsel, zij kopen opdrachten voor amper €0.85,- op bij het CJIB, en andere bedrijven het is gewoon handje klap, hoeveel vorderingen wilt u opkopen? ok dan wordt het bedrag tezamen €? vul zelf maar in, de incassobureaus en deurwaarders gaan hier gewoon even 1000% overheen met hun zogenaamde incassokosten etc. tel uit je winst!!
Maar goed het gaat dus over EDR, is dit nu een malafide bedrijfje of zijn het gewoon criminelen met witte boorden?
Grt.

Ik ben pas tevreden als die EDR heel rap hiermee ophoudt om mensen die al ruim 3 jaar onder enorme stress leven en waarvan de gezondheid ook ten nadele komt, het gaat je namelijk niet in je kouwe kleren zitten allemaal, ik ben persoonlijk een wrak geworden door aldit gedonder wat in eigenlijk door derden is veroorzaakt maar wij zijn de pispaal.
Het zou eens hoogtijd gaan worden wanneer dit nep kabinet eens paal en perk gaat stellen aan die louche bedrijfjes die zich incassokantoren noemen, het zijn gewoon geldwolven op een achterbakse en criminele wijze en één ding heb ik wel geleerd NOOIT bellen naar dat soort lui, alles via e-mail en zwart op wit zo heb je altijd bewijs in handen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Bericht van EDR Incasso

1 jaar geleden - Wij hebben de klacht van klager geregistreerd en zullen de klacht zo spoedig mogelijk inhoudelijk afhandelen.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EDR Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EDR Incasso

Heeft op 06 mei 2016 om 08:22 geantwoord

De heer heeft dezelfde klacht via het NVI ingediend en via deze weg hebben wij de klacht afgehandeld. Wij willen om deze reden graag de klacht via klacht.nl afsluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door Butler66