Klacht: Schuimen

[email protected] op 29 oktober 2020 over Grolsch in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

als ik een flesje bier van grolsch uit de koelkast haal.
En haal de dop eraf dan schuimt hij mij half leeg als ik niet oppas.
Waar ligt dit aan en wat doen wij verkeerd.
Mijn vrouw is er niet zo gelukkig mee want de tafel zit dan onder bier en de vloer soms.

Gewenste Oplossing:

ik wil graag een oplossing want het heeft ons al heel wat bier gekost.
En daar koop ik het niet voor want het is zo lekker.
Het is zonde van de centen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Grolsch over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Grolsch in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Grolsch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Grolsch

Heeft op 30 oktober 2020 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

[email protected]

Heeft op 31 oktober 2020 om 18:38 geantwoord

Ik zie hier staan dat het is opgelost , maar dat is niet zo .
Heb wel een code maar zie niet waar ik deze moet in voeren.
Ik zie nergens een oplossing staan .
U vraagt om het adres dat is H. Kats , Molenweg 53 , 7914RS , Noordscheschut.
Hoop mij verder kan helpen .

Groet Henk Kats

Bericht van Grolsch

2 jaren geleden - Geachte heer Kats, Dat gebeurd vermoedelijk automatisch als wij de klacht overnemen. Aangezien ik niet van klacht.nl ben zou ik helaas niet weten hoe dit kan (wij hebben dit in ieder geval niet geïnitieerd). Graag zou ik wel van u vernemen hoeveel gesloten flessen er bewaard zijn gebleven. Deze willen wij graag ophalen voor onderzoek. Kunt u ons dit laten weten? Alvast hartelijk bedankt voor de genomen moeite. Met vriendelijke groeten, Petra Gosses Grolsch Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]