Klacht: schrijven zo geld af

op 27 mei 2016 over twoo.com in de categorie Websites

ik ben lid van twoo geworden en had 900 credit gekocht en nu schreven ze mij op 25 april 14,99 af nog een keer zelfde dag 23,99
en 29 april nog eens 30,00 euro ik begrijp er niets van ik had alleen maar 1 keer cridit gekocht 14,99

Zou graag uit leg hoe dat kan .

53.99 zou ik graag terug ontvangen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over twoo.com nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 30 mei 2016 om 12:34 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit meteen voor je nagekeken.

Het bedrag van 23.99 EUR gaat om de automatische verlenging van je Premium-account. Blijkbaar stond je account ingesteld op automatisch verlengen. Dit werd aangegeven in de correspondentie die je na je aankoop van Twoo ontving, alsook tijdens het aankoopproces.

Je kon het verlengen van je Twoo Premium op ieder gewenst moment per direct uitschakelen door onder de instellingen van je account je Premium stop te zetten. Je hoeft hier inmiddels niets meer voor te doen; ik heb dit reeds voor jou stopgezet.

Het bedrag van 14.99 EUR gaat inderdaad om de 900 credits die je aankocht.

Inmiddels is er een maand Premium verlopen, en heb je reeds 800 van de 900 credits opgebruikt. Daarom is een terugbetaling helaas niet meer mogelijk. Ik hoop dat je dit begrijpt. Anders had ik dit met plezier voor jou in orde gebracht!

Mochten we je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet ons te contacteren via info-nl@twoo.com Ik wens je nog een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door catrinus