Klacht: Schimmels en vocht en nog meer problemen

op 18 juni 2017 over Woonstad Rotterdam in de categorie Woningcorporaties

K woon sinds 2012 op Hendrik idostraat 23
En sinds 201vorige jaar september is woonstad bezig met deze woning en nog steeds hebt k zoveel problemen in deze woning. En de aannemer van woonstad is mevrouw haji zij help mij niet goed als zij wou dan zou me huis allang in orde zijn maar k moet elke dag bijna achter woonstad rennen. Vocht, schimmels zijn weer terug. En als k geen advocaat had genomen dan zou woonstad mij niet helpen. K woon samen met me dochter
In deze woning met schimmels, vocht, er moet zoveel gebeuren in deze woning maar woonstad doet niks
Mijn dochter heeft zelf geen eigen slaapkamer en dan zegt mevrouw haij k moet zelf een slaapkamer maken voor me dochter
K weet niet hoelang moet k nog wachten tot dat me woning in orde is en dat k normaal kan leven en als k ooit andere woning krijg dan wil k geen woning van woonstad. K ben helemaal niet tevreden met woonstad. K heb ook zovaak bericht gestuurd naar bouwpolitie maar nog steeds hebt k niks gehoord.

K ben helemaal niet tevreden met woonstad

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonstad Rotterdam

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonstad Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shakoenteladebie