Klacht: scheuren van (blauwe geribbelde)rubberzool Ecco schoen

op 21 juni 2016 over Ecco in de categorie Schoenenwinkels

Ik ben een vervend drager van Ecco schoenen. Ik heb inmiddels vijf paar in bezit in verschillende modellen en voor verschillende gelegenheden. Nooit klachten veel comfort en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Echter op 11 november 2014 heb ik bij Ziengs in Vlaardingen een paar Ecco suede halfhoge laarsjes gekocht met een blauwe geribbelde zool. prijs € 143,99 Nu zijn beide zolen op het buig gedeelte volledig doorgescheurd terwijl de rest van de zool en de hakken nauwelijks slijtage vertonen. Ik draag de laarsjes niet dagelijks maar ik wissel af. Alles bij elkaar misschien gedurende 6 maanden gedragen. Schoenmaker kan zool niet repareren. Het is een probleem van Ecco zegt hij. Een second opinie gaf hetzelfde resultaat: Een Ecco probleem. Googlen op de klachtenlijn leverde veel dezelfde klachten op over Ecco

Ik heb geen bon meer maar wel de bankoverschrijving. Graag zou ik de schoenen omwisselen.
Ook wil ik Ecco adviseren een ander soort zool te gaan fabriceren en dit type uit de handel te halen. Het schaadt de naam van Ecco enorm en het gaat klanten kosten.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ecco

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ecco nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Brouwer