Klacht: scheuren muren, balkon,kraken dak en lekkages

op 19 juni 2016 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Na diverse bezoeken en amateuristische reparaties is het weer zover!!!
Scheuren in muren zijn weer terug maar nu ook op het balkon. Bij iedere regenbui druppelt het water weer de huiskamer in precies daar waar de kabels lopen. Het dak en/of plafond kraken voortdurend.alsof ieder moment de boel kan instorten. Het balkon is misschien wel levensgevaarlijk geworden dus eis ik een inspectie door de inspecteur van volkshuisvesting en niet door jullie daar na diverse klachten de boel nog steeds mensonwaardig is en onveilig.

Inspectie laten plaatsvinden door een onafhankelijke partij die er verstand van heeft, en een andere woning aanbieden uiteraard met de gebruikelijke verhuisvergoeding omdat jullie dit meerdere malen geweigerd hebben en dus onverantwoord omgaan met jullie plicht namelijk het aanbieden van een gezonde woningomgeving en vooral een veilig huis. Schimmel in de slaapkamer is ook het gevolg van een verrotte woning.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door milagros