Klacht: scheuren in muren

op 06 oktober 2016 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

wij zijn nu vier jaar bezig om samen met havensteder het problem van een afschreurende muur te verhelpen. na vele toezeggingen door havensteder dat ze bezig zijn met onderzoek is voor ons nu de maat vol. er zijn een aantal reparaties geweest maar zoals er door ons is aangegeven, zonder resultaat.
begin dit jaar is er voor de deerde keer een reparative gedaan met de mededeling dat deze reparative blijvend was en wij na vier jaar eindelijk ons huis konden witten. jammer maar er zitten weer scheuren in de muur. er zou een onderzoek gedaan worden in de wijk af er meer problemen zijn, hier hebben we niets van vernomen. oplossing zoals reeds eerder gemeld een paal vernieuwen op de hoek van de uitbouw. ik stel nu havensteder aansprakelijk en zal de kosten voor het herstellen van de scheur en het opnieuw witten van de woonkamer. verder zou het prettig zijn dat er nu iets gedaan wordt door havensteder en dit ook naar ons communiseerd. graag een reactive. groeten Bert Schuerman

als hetgeen wat boven vermeld, is gerealseerd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door brugdag