Klacht: Scheidegger komt belofte niet waar.

op 25 november 2016 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

BBegonnen met de opleiding manager transport en logistiek niveau 4.
Beloofd was dat de lessen klassikaal konden worden gevolgd. Eerste module is dit gelukt. 2e module magazijn en voorraadbeheer werd aangeboden als zijnde klassikaal start 3 december te Utrecht. Na deze week zelf contact te hebben gezocht er achter gekomen dat deze optie vervalt. Nu is er voor deze en nog een optionele 3e module geen klassikale les beschikbaar. Nu zou ik om deze reden willen stoppen. Scheidegger wil wel alle gemaakte kosten doorberekenen aan mij van de eerste module en de volledige begeleiding, terwijl ik nu pas 2 lessen begeleiding heb gehad van de in totaal 6 lessen. Wat zijn mijn rechten en plichten in deze zaak?

Gewenste Oplossing:

Als ik ofwel schadeloos wordt gesteld of zeer riant in de kosten tegemoet gekomen word.
Ik heb hier namelijk niet voor gekozen.
Zij verzuimde de belofte na te komen en dit fatsoenlijk door te communiceren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheidegger Opleidingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheidegger Opleidingen

Heeft op 07 februari 2017 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hans,

Naar aanleiding van jouw klacht hebben wij op 14 december jl. een akkoord met elkaar bereikt betreffende de stopzetting van jouw opleiding.

Met vriendelijke groet,
Scheidegger Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door Hans200