Klacht: Schande!!! Incassoburaeu op dak bijna jaar na abonnement opzegging (bevestigd per mail okt’16)

op 11 september 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag ontvang ik van incassobureau Brynhild dat ik mijn abonnement op de grazia nog niet heb betaald.

Abo.nummer: 1016151333

Abonnement opgezegd reeds in oktober 2016 (!).
Enige ontvangen correspondentie mail d.d. 6-10-2016.En nu krijg ik bijna jaar na dato meteen een incasso?? Wat is dit voor een belachelijke procedure? Ondanks herhaalde verzoeken?? Welke?? Er zit niet eens een bijlage bij van de opgegeven kosten!!

Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt!

Gewenste Oplossing:
Dat u mij persoonlijk te woord staat, de incasso seponeert en het abonnement opzegt. Opzegging is per mail op 06-10-2016 (!) door jullie bevestigd:

“Geachte mevrouw van Renen

Wij hebben de opzegging van uw abonnement op Grazia in goede orde ontvangen.

Hieronder staan de gegevens vermeld zoals wij die van u hebben ontvangen:

Opzegreden: Geen tijd

Opzegkeuze: Ik zeg mijn abonnement op en ontvang de nummers waar ik recht op heb.

Laatste editie: nr: 43 op 27-10-2016”

Gewenste Oplossing:

Gezien ik van het ingeschakelde incassobureau binnen 8 dagen moet betalen verwacht ik van u dat u mij binnen 1 a 2 werkdagen belt. 0622270390

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 17 oktober 2017 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht wordt gesloten op basis van eerder bericht.

Met vriendelijke groet,
Abonnementenland.

Alle klachten die gemeld zijn door LTFMelanie