Klacht: SCHANDALIG

op 18 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik heb gebruik gemaakt van de LEXA dating site. In 2011 heb ik ruim op tijd via de opzeg mogelijkheid in het account gedeelte van mijn membership aangegeven mijn betaalde lidmaatschap op te zeggen en NIET te verlengen. Toch werd in afgelopen maanden tegen mijn uitdrukkelijke wil toch weer geld afgeschreven van mijn rekening. Ik wist zeker dat ik had opgezegd maar niet vastgelegd. Ook in Maart 2012 heb op de gebruikelijke wijze aangegeven NIET te willen verlengen. Ik heb deze opzegging ook vastgelegd. Tot mijn verbazing werd opnieuw tegen mijn wil geld afgeschreven en mijn lidmaatschap verlengd. Dit is een schandelijke zaak. Ook weet ik mijn gevens niet meer om in te loggen, ik heb het 1 keer aangemaakt en verder nooit gebruikt.

Dat het nu EINDELIJK stop gezet word.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 18 juli 2012 om 17:36 geantwoord

Beste kellyfromtheblock,

ik begrijp uit uw bericht dat er maandelijks een bedrag van uw rekening wordt geïncasseerd, terwijl u de automatische verlenging al twee mal geannuleerd heeft.

Wanneer u de automatische verlenging annuleert via "Mijn account", "Mijn instellingen" en dan "Mijn membership beheren", ontvangt u hier automatisch een bevestiging van op uw e-mailadres. Mocht u deze bevestiging niet hebben ontvangen, dan kunt u deze alsnog aanvragen bij ons Customer Care Team.

Ik kan met de door u opgegeven gegevens geen profiel van u op de Lexa website achterhalen. Ik wil u dan ook aanraden om contact op te nemen met ons Customer Care Team en in dit bericht een betalingskenmerk te vermelden wat bestaat uit een PID, TDP of BBT nummer. Dit kenmerk kunt u terugvinden bij uw initiële betaling aan Lexa op uw bankafschriften.
Zodra zij deze gegevens van u hebben ontvangen, kunnen zij uw profiel achterhalen en u verder helpen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en ons Customer Care Team ziet u gegevens graag tegemoet via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Lexa Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door kellyfromtheblock