Klacht: Schadevrije jaren kloppen niet

op 04 juli 2016 over Inshared in de categorie Verzekering

Een paar maanden geleden heb ik mij aangemeld bij inshared. Ik heb 7 schadevrije jaren inmiddels opgebouwd en heb dit dan ook zo doorgegeven. Ik heb er verder eigenlijk niet meer naar omgekeken. Een paar maanden later kwam ik erachter dat ik veels te veel betaalde voor de verzekering. Ik heb toen gemaild met de vraag hierover en werd hierover op mijn eigen verantwoordelijkheid gewezen. Met andere woorden dit had ik eerder aan moeten geven door te reageren op een eerdere mail. Na een paar keer over en weer gemaild te hebben, waarbij ik gevraagd heb of ik alles met terugwerkende kracht terug kreeg, werd hier negatief of gereageerd. Ik kreeg 1 keer het teveel betaalde bedrag terug en meer niet. Dit vind ik schandalig. De schadevrije jaren waarop de premie berekend werd stond op 0. Ik betaalde dus meer dan 30 euro teveel per maand.Ik heb alles nagekeken via de vorige verzekeraar en gevraagd of alles correct stond in royal data. Dit was wel het geval. Dit is niet correct, indien het andersom was geweest en ik had moeten bijbetalen had ik daar bericht over gekregen.

Het teveel betaalde bedrag terug ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inshared

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inshared nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nabilaa