Klacht: Schade, te laat, dreigementen, geen tegemoetkomingen

op 14 september 2017 over Excellent Movers in de categorie Verhuisbedrijven

Mocht iemand dit lezen die nog steeds overweegt om met Excellent Movers in zee te gaan: doe het niet.

Onze ervaring:

– Vertraging: Ze waren 5 uur te laat, begonnen pas om 19:30 met de verhuizing en hebben hier gedurende de dag slecht over gecommuniceerd.

– Tijd rekken: Toen ik niet meer bij het inladen kon zijn door de vertraging, hebben ze ruim 5 uur gedaan over het inladen van mijn ingepakte appartement van 55 m2.

– Beloftes niet nakomen: Bijvoorbeeld: als tegemoetkoming voor de vertraging zeiden ze met 3 personen te komen ipv 2, maar de jongens zelf zeiden dat ze met zijn tweeen waren. Nadat ze met de centrale hadden gebeld, zeiden ze opeens dat ze toch wel met zijn 3en waren geweest…

– Dreigen: i.t.t. tot de voorwaarden (achteraf betalen), moest ik voor het uitladen betalen, meer dan het offertebedrag. Ze dreigden weg te rijden als ik niet onmiddellijk cash zou betalen.

– Grote zaken achtergelaten: Een dag later bleek dat er meerdere grote meubels (o.a. kast, schilderij, stoel, kinderstoel) waren blijven staan, terwijl de wagen niet vol zat en er wel allerlei kleine tassen/doosjes mee verhuisd zijn.

– Schade: Ze hebben een dikke kras in de vloer gemaakt en een gat in de keukenkast van mijn oude huis. Ondanks foto’s vergoeden ze dit niet.

– Slechte afhandeling: ik heb ze de kans gegeven dit netjes en zakelijk op te lossen, maar heb voor al bovenstaande punten geen enkele tegemoetkoming gekregen. Totaal onprofessioneel, klantonvriendelijk en immoreel.

Ik heb voorgesteld dat ze de helft van het bedrag terugstorten, maar ze weigeren elke vorm van tegemoetkoming en gaan niet in op mijn klachten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Excellent Movers over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door koekkoekstraat