Klacht: schade oven door chauffeur

op 12 december 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 16 oktober hebben 2 chauffeurs van dynalogic een tafel bezorgd.
Bij het leveren hebben ze daarbij de tafel tegen de oven laten vallen met als gevolg een kapotte oven.
Helaas was de oven niet meer te repareren.Omdat het een inbouwoven is van 90 cm hebben wij weinig keus in een alternatief.
De nieuwwaarde van oven is ongeveer 1700 euro maar omdat de oven 8 jaar oud is kan ik via de aansprakkelijkheids verzekering van de chauffeur maar 335 euro tegemoet zien.
Die andere 1350 moeten we zelf bij betalen.
We hebben veel mail en belverkeer gehad met dynalogic maar die zeggen niets te kunnen doen.
Volgens mij willen ze niets doen.
Wij vinden het te zot voor woorden dat een chauffeur van dynalogic een gezin schade aanbrengt en het bedrijf waar hij voor werkt vervolgens geen enkele coulance naar de gedupeerde toont.

Wij zouden tevreden zijn als dynalogic een begrag van rond de 300 bijlegt uit coulance zodat wij een goedkoper en misschien tweedehands oven kunnen kopen.
Wij zitten nu al ruim 2 maanden zonder oven en kijken ook al zo lang naar een gapend gat in onze keuken.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 13 december 2017 om 09:16 geantwoord

Geachte mevrouw Faber,

We begrijpen dat het echt een heel vervelende situatie is geweest maar onze afdeling Schade & Vermissingen heeft dit met u afgehandeld. We hebben vernomen dat u hier op 12-12-2017 een terugkoppeling over heeft gehad. Daar u heeft aangegeven deze kwestie met de verzekering op te lossen ligt het niet meer in onze handen. Wij kunnen u helaas niet van meer informatie verschaffen. Onze excuses voor het ongemak.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 13 december 2017 om 09:48 geantwoord

SCHANDALIG BEDRIJF

Je kan toch op zijn minst een klein geldbedrag ter compensatie geven?
Jullie doen gewoon helmaal niks

Bericht van Dynalogic

8 maanden geleden - Zoals reeds aangegeven kunnen wij u hier niet mee verder helpen. Onze afdeling Schade & Vermissingen gaat hierover. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht KLASKE FABER

8 maanden geleden - Jullie willen gewoon niks doen. Er komen twee chauffeurs een oven slopen , laten een gezin een met 1300 euro schade achter en vervolgens zeggen ze niks te kunnen doen. Geen excuusbrief,bloemetje of iets anders gewoon helemaal NIKS!!! KANSLOOS BEDRIJF

Alle klachten die gemeld zijn door KLASKE FABER