Klacht: schade door DHL auto

op 03 september 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren (31-8) is er schade aan mijn auto ontstaan door een DHL chauffeur op de Teldersweg in Rotterdam. Ik was op dat moment aan het werk en ontdekte de schade later pas. De bumper is geraakt waardoor het los is gaan zitten en ik niet meer met de auto kon rijden en deze is opgehaald door een bergingsbedrijf. De chauffeur heeft een briefje achter gelaten met naam en telefoonnummer van een DHL vestiging maar wanneer ik dit nummer bel is het even in gesprek en dan hoor ik niets meer. Meerdere keren geprobeerd. Ik heb het briefje in bijlage toegevoegd

Graag een snelle reactie en actie met betrekking tot het afhandelen van de schade.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

5 jaren geleden - Beste mevrouw , Bedankt voor uw bericht. Ik kan helaas niet lezen wat er precies op het kaartje staat aangegeven, op Klacht.nl wordt de foto in een dusdanig kleine resolutie opgeslagen, dat ik hier niets uit kan halen. Is het voor u mogelijk om in reactie op deze mail de foto nogmaals door te sturen met iets duidelijker in beeld wat er precies op staat? Dan kan ik aan de hand daarvan nagaan bij welke vestiging dit thuishoort en ervoor zorgen dat iemand van het depot contact met u opneemt. In ieder geval wil ik u graag mijn excuses aanbieden, ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om op zo’n manier een schade te moeten constateren. Ik hoor graag nog van u. Met vriendelijke groet, Desiree Customer Service Advisor

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 september 2015 om 08:22 geantwoord

Contact gehad via e-mail, mevrouw is op de hoogte gebracht van de claimprocedure en dit zal via de claims afdeling met haar opgelost worden.

Alle klachten die gemeld zijn door D76