Klacht: Schade aan koelkast

op 29 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn koelkast is vandaag bezorgd en hij is onder de deuken.. nu gebeld met bol.com en nu moet ik dus weer een dag thuis blijven en 700 euro voorschieten voor een nieuwe en ook nog is wachten op een nieuwe koelkast! Ik loop hierdoor inkomste mis en deze wil ik vergoed hebben! Dit alles is omdat JULLIE bezorgers niet zorgvuldig met mijn bestelling zijn om gegaan!

Gewenste Oplossing:

Ik wil een schadevergoeding voor het missen van inkomsten en dat ik al mijn koelproducten weg kan gooien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 28 juni 2017 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevr. Alfonsi,

Bedankt voor uw bericht! Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak. Spijtig te vernemen dat de eerste koelkast beschadigd was! We hebben begrepen van onze collega's dat er overleg is geweest of de chauffeur het apparaat direct mee terug zou nemen of dat u met de leverancier iets zou regelen. Wat jammer dat u niet tevreden bent over de verdere afhandeling met de leverancier.

Ook onze excuses voor het feit dat u een nare ervaring met ons hebt gehad! Ik zal uw klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat dit kan worden opgepakt en dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden. Dit is natuurlijk niet de service die we onze klanten wensen te bieden, nogmaals onze excuses hiervoor!

Wij kunnen u geen schadevergoeding bieden voor de genoemde gevolgschade, het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 28 juni 2017 om 09:25 geantwoord

Ik vind het belachelijk dat ik zou wordt afgescheept tijdens het bezorgen van de 2e koelkast is mijn laminaat beschadigd door jullie bezorgers maar dat loopt al bij jullie als het goed is.

Bericht van Dynalogic

3 maanden geleden - Beste mevr. Alfonsi, Jeetje dan is het goed misgegaan! Nogmaals excuses voor deze ervaringen. Ik zie inderdaad dat dit is doorgezet naar de betreffende afdeling. U zult hiervan op de hoogte gehouden worden door onze collega's. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door JoyceAlfonsi