Klacht: Schade aan camper door afgewaaide takken.

op 11 juli 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Op 8,9en 10 juni heeft het hard gestormd in Rotterdam, onze camper is daar het slachtoffer van geworden.Op 12 juni was ik daar, om wat spullen te brengen, vanwege het vertrek op maandag de 15de. Ik moest daar twee armdikke takken van zo,n 5 a 6 meter opzij leggen voordat ik de camper in kon gaan. Ik heb zorgvuldig de voor, achter en zijkanten gecontroleerd op beschadigingen, maar niets gevonden.
Eenmaal op vakantie ontdekten we dat een hoek van het dakluik was afgeslagen en later bij terugkomst vonden we ook nog scherven.
gelukkig was het die week goed weer en heb ik een noodreparatie aangebracht . Toen we de 22ste terugkwamen was de ravage opgeruimd.
Derhalve stellen wij U als gemeente en eigenaar van de bomen aansprakelijk voor de geleden schade.
Inmiddels hebben wij bij de dealer de prijs opgevraagd van het dakluik,
dat kost 296 euro en moet in Roosendaal opgehaald worden.
De door Mobile drome Roosendaal gezonden e mail met prijs, kunnen wij U desgevraagd opsturen.
Hopende U voldoende te hebben ingelicht en wachtend op Uw antwoord, verblijf ik hoogachtend, A.C.Akkermans R.F.M.Stoffels

P.S. Het adres, waar de camper zich bevond is.Burgmeester koningsingel …..aan het begin, eerste paarkeerplaats.

wij zijn tevreden als de kosten van een nieuw dakluik worden vergoed.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door camperaar8