Klacht: Schade

op 12 december 2016 over Aevitae in de categorie Verzekering

Hallo. Ik doe klacht tegen mijn schade die heel lang nog niet is uitbetaalt schade van 24-07-2016 tegen inbraak. Ik vind dat niet kunnen telkens als ik achteraan bel vertellen ze over twee weken krijgt u bericht???? Is al 4 weken voorbij en nu nog steeds niets. Kan gewoon niet ik ben alleenstaande moeder ik zit al maanden zonder tv laptop noem maar op. Ik word er wel moe van het is nu al 5 maanden.ze hadden Tenminste voorschot kunnen uitbetalen. voor de nood wat halen maar dat is ook niet gebeurd en ze zouden mij elke keer terug bellen hoe ver ze waren met de behandeling ook nooit gebeurd. Het is bijna kerst en we zitten nog steeds zonder niets thuis. Met vriendelijk groet fatma Ali juma

Niet tevreden

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aevitae over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Aevitae in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aevitae een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aevitae

Heeft op 24 juli 2017 om 13:19 geantwoord

Beste heer, mevrouw Galed,

Wij ontvingen via Klacht.nl een melding dat deze klacht nog openstaand is. De afhandeling heeft echter al geruime tijd geleden plaatsgevonden door Avéro Achmea, maar we hebben deze niet de status Opgelost gegeven. Dit doen we hierbij alsnog.

Heeft u toch nog vragen? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer 0900 - 369 44 44.

Met vriendelijke groeten,

Aevitae B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Galed