Klacht: Sandalen

op 05 september 2018 over Ecco in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit was de tweede zomer dat ik mijn nieuwgekochte ecco sandalen gedragen heb en nu is de zool al helemaal kapot. Ik draag de sandalen niet eens dagelijks dus afgedragen zijn ze niet. Is hier een oplosding voor?

M.vr.gr.
Mevr E. Vos
Hoek van Holland
vossenhol66@gmail.com

Gewenste Oplossing:

Als mijn klacht wordt opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ecco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ecco in behandeling genomen

Ecco

Heeft op 05 september 2018 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Vos, Wat naar om te lezen dat u een probleem heeft met uw sandalen. Kunt u ons misschien een mail sturen op cs.nl@ecco.com en daarbij enkele foto's van de sandalen voegen en het artikel nummer? Dit nummer vindt u aan de binnenkant van de sandalen op een van de bandjes. Alvast heel erg bedankt, wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Sophia - ECCO

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ecco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door vossenhol66