Klacht: Samsung ophalen / kansloze communicatie

op 30 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze moeten een Samsung telefoon ophalen die defect is. Samsung bevestigt een dagdeel en Dynalogic doodleuk een ander dagdeel. Dan is er niemand natuurlijk. Via Samsung lukt niets. Dynalogic reageert niet op 5 mails en 3 Twitterberichten. bellen lukt niet, want ik heb geen telefoon. Dat is maar goed ook, want ik lees dat iedereen uren aan de lijn hangt voor men geholpen wordt (tegen € 0,45 per minuut!!!) Mooi businessmodel. Maar ondertussen zit ik met een defecte telefoon die niet opgehaald wordt.

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuwe afspraak krijg om mijn toestel op te halen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kolks,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Luckyarthur