Klacht: Samsung ophalen / kansloze communicatie

op 30 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ze moeten een Samsung telefoon ophalen die defect is. Samsung bevestigt een dagdeel en Dynalogic doodleuk een ander dagdeel. Dan is er niemand natuurlijk. Via Samsung lukt niets. Dynalogic reageert niet op 5 mails en 3 Twitterberichten. bellen lukt niet, want ik heb geen telefoon. Dat is maar goed ook, want ik lees dat iedereen uren aan de lijn hangt voor men geholpen wordt (tegen € 0,45 per minuut!!!) Mooi businessmodel. Maar ondertussen zit ik met een defecte telefoon die niet opgehaald wordt.

Als ik een nieuwe afspraak krijg om mijn toestel op te halen

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 16:15 geantwoord

Geachte heer Kolks,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Luckyarthur