Klacht: Samenwerking koffieboeren

op 09 september 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door de investering met de koffieboeren voor hun opleiding, kocht ik altijd nescafé gold instantkoffie.

Nu zie ik het bekende logo niet meer op de deksel staan.
Heeft U het samenwerkingsverband beëindigd?

Kunt u mij hierover berichten?

Vriendelijke groet,
Pauline Meijers

Gewenste Oplossing:

De koffie schijnt veranderd te zijn en minder lekker.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pauline Meijers