Klacht: Saillant Gulpenerland: wel kamers via hotel zelf te boeken maar niet via hotelkamerveiling.nl

op 01 april 2013 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Wij hebben vanaf 31/08 een voucher aangekocht via hotelkamerveiling.nl voor een comfortkamer bij hotel Saillant Gulpenerland. Het viel ons later op dat de voucher aleen vrij boekbaar was op 27-08. Hoe kan dat? Hierdoor hebben wij in ieder geval nooit de gelegenheid gehad om vrij te boeken.

Nu proberen we regelmatig 5 dagen van te voren een vrijdag of een zaterdag te boeken. Maar keer op keer is het vol! We hebben meerdere malen op de site van het hotel zelf gekeken en daar zijn de comfort kamers nog gewoon beschikbaar! Ook hebben we telefonisch geprobeerd te reserveren en aangeboden om zelfs meerdere nachten te verblijven, maar dit is allemaal geen optie.
Dit systeem is waardeloos en hier bedrieg je je klanten mee.

Wij willen graag of ons geld terug van de voucher of as zaterdag 6 april overnachten met onze voucher.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelkamerveiling.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelkamerveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door germainesei