Klacht: Sadistische bezorger, deze klacht was nooit afgesloten door mij !

Ravanshid op 08 juli 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 8 juli 2024
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen, Bedankt voor uw klacht. Helaas kan ik niks voor u betekenen in uw gewenste oplossing. Ik begrijp dat u gehoopt had op een ander antwoord. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Freek E-care DHL E-commerce...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 8 juli 2024

Een klant heeft een klacht ingediend over de bezorgservice van DHL, waarbij hij stelt dat de bezorger onjuist heeft gemeld dat hij niet thuis was. De klant heeft contact opgenomen met de verzender, die bevestigde dat de bezorger had gelogen. Uiteindelijk is besloten dat het pakket na zeven dagen wordt geretourneerd en de verzender zal een andere koerier inschakelen voor de volgende levering.

Mijn Klacht:

DHL blijft de slechtste pakketbezorgdienst in Nederland die alle boefjes in dienst heeft als bezorgers die nooit ergens anders een baan kunnen krijgen vanwege strafblad. k nam meteen contact met de verzender door een contactformulier nadat vermeld werd op de track trace site dat ik niet thuis was om te bewijzen dat ik wel thuis want de verzender kon zien de tijdstip van de niet-thuis vermelding en ook de tijdstip dat het contactformulier was verstuurd, dus zodoende is voor de verzender ook duidelijk dat de DHL bezorger heeft gelogen. Daarom is de verzender akkoord gegaan dat het pakket geretourneerd wordt na 7 dagen en ze hebben mij beloofd om mijn pakket volgende keer met een andere koerier naar mij te sturen. Op deze manier moet DHL het pakket terugbrengen helemaal naar Spanje op hun eigen kosten in plaats van het pakket 3 km te vervoeren die de afstand is tussen het servicepunt van DHL waar het pakket ligt op dit moment en mijn adres. Dus de domheid en koppigheid van een paar onalfabete medewerkers van DHL, moet DHL het pakket op eigen kosten terug naar Spanje vervoeren en heeft een van hun klanten m.n. MySpainFood verloren.

Gewenste Oplossing:

Schadevergoeding te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 08 juli 2024 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ravanshid
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM