Klacht: SAAT DEĞIŞTIRME

op 15 mei 2020 over Lucardi in de categorie Juweliers

Op 12 mei kocht ik IVY N ROX-horloge van het LUCARDI-bedrijf LUCARDI DEVENTER-filiaal. De verkoopster zei dat het horloge loopt en niet waterdicht zal zijn bij het afwassen en de handen. Hij zei ook dat toen ik zei dat ik het horloge als cadeau kocht, we het konden veranderen als we het wilden. Toen ik het cadeau ’s avonds gaf, zag ik dat het horloge niet werkte en dat het een beetje overvloedig was. Als we ’s ochtends zeggen dat we de klok willen veranderen omdat het water doorgaat en ons vertrouwen in de klok verloren is gegaan, zegt dezelfde verkoper dat hij een nieuwe batterij aan het horloge heeft toegevoegd, hij werkt terwijl hij het horloge koopt en hoewel het waterdicht is, zal hij het niet terugnemen omdat we het horloge hebben geprobeerd. en hij zei dat hij het niet zou veranderen, niets te doen. Hij weigerde te helpen met een onbeleefde en onzorgvuldige taal. Lucardı Deventer kwam zijn beloften niet na bij de verkoop van zijn filiaal en we verloren het vertrouwen.

Terugbetaling van ons geld of vervanging van het horloge.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ERDALdemet