Klacht: Ruimte in de bus en eten bij het verzamelpunt.

op 02 december 2016 over Peter Langhout Reizen in de categorie Online Reisbureaus

De ruimte in de bus om te zitten was erg krap je zat met je benen in de stoel van de buren voor je. Als je als laatste bij het verzamelpunt aan komt heb je blijkbaar pech met het eten. Eten was zo goed als op en wat er stond was koud. Personeel was erg onvriendelijk. Bij het eten zat nog niet eens wat te drinken dit moest je nog eens los erbij kopen. Erg jammer dit. Hier ga ik dus de volgende keer geen 15 euro meer voor betalen als ik nog eens met Peterlanghout zou reizen.

Als er in de bus voor ieder normale beenruimte is. Als ze bij het verzamelpunt vriendelijker zouden doen en wij onze geld terug krijgen van het eten we hebben hierdoor niets gegeten omdat alles koud was en wij hebben met zijn vieren toch 4x 15 euro betaald voor niets.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Peter Langhout Reizen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Peter Langhout Reizen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Peter Langhout Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Peter Langhout Reizen

Heeft op 25 januari 2017 om 13:07 geantwoord

Dank voor uw reactie. Het spijt ons te moeten vernemen dat u koud eten geserveerd heeft gekregen. Wij zullen het door u betaalde bedrag ad € 60.00 aan u terugstorten. Deze reis is uitgevoerd met een Economy Class bus, dit stond vermeld bij onze voorwaarden. Echter vanaf 2017 voeren wij alle reizen uit met Comfort Class bussen, deze bussen hebben ruimere zitplaatsen

Alle klachten die gemeld zijn door KerstreisMelissa