Klacht: Ruim 6 weken verder en nog steeds geen oplossing voor defecte Dyson V11 stofzuiger

hunuvar op 16 december 2021 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze Dyson V11 stofzuiger, welke nog binnen de garantieperiode zit, begon een paar maanden geleden kuren te vertonen. Uiteindelijk Mediamarkt gebeld en doorverwezen naar Dyson.
Na talloze telefoontjes en testjes (probeer dit eens, doet dat eens, wissel de accu eens om) is gebleken dat de stofzuiger toch echt defect is.
Nu zijn we weer weken verder en heeft Dyson nog steeds onze defecte stofzuiger niet gerepareerd of omgeruild. Voor een merk waar je ook daadwerkelijk de premium voor betaald, vinden wij dat Dyson een zware onvoldoende scoort in hun klantenservice en garantieservice.
Wij zijn heel benieuwd hoe Dyson zich in het vervolg van deze situatie gaat opstellen en goedmaken wat nog valt te redden.

Gewenste Oplossing:

Omruilen binnen 5 werkdagen met model naar keuze.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hunuvar