Klacht: Ruilen

op 24 augustus 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik ben vandaag bij Action gewest in Enschede om een paar kleine dingen voor mij te halen . Ik kom bij de ondergoed afdeling en maakte de keuze 2 slips te kopen van een prijs 3,29 euro van Bella midi xl . erst moest ik heel lang zoeken naar de maten omdat alles wel netjes op de rij hing maar op de verkeerde plek hongen .eindelijk gevonden kom ik naar huis en het mt wat er in zit dit was geen xl het zijn namelijk twee slips van maat 38 en voor mij veel te klein.dus ik terug ,zegen ze ja dit gaan wij niet meer ruilen u hebt ze uit de verpakking gehaalt ,dit staat duidelijk aangegeven dat dit niet mag \”maar hoe kom ik erachter dat ze te klein zijn zal wel moeten ,en nu ,??\” niets nu ,wij nemen ze niet meer terug er hangen borden overall . maar de borden zijn zo klein dat je ze niet kunt ontdekken als je niet naar zoekt en zonder bril kun je ook niet lezen wat er opstaat . 3,29 euro uit ramen en dit valt met een kleine inkomen heel hart tegen.het is mt 38 dus mt M. 3,29 euro op verdacht kopen vind ik heel erg .ik zal ze wel uit de verpakking moeten halen om erachter te komen .

Ik zal ze willen kunnen ruilen en als ze borden neer hangen dan horen deze in ooghoogte en duidelijk lezbaar voor iedereen en ze kunnen ja van elk stuk een er uit halen zodat iedereen kan zien wat je koopt en hoe ze uitvallen ,is eigenlijk normaal in een ondergoed afdeling zelfs in de parfum afdeling hebben ze proeflessen staan .

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht Manuela Wenzlow

6 maanden geleden - hoe kan ik mijn klacht bij indienen als ik ze niet kan sturen !?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manuela Wenzlow