Klacht: Rubberen dopjes kookplaat

op 17 oktober 2016 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

Na dat ik deze Bauknecht TGV 5460SW inbouw gas plaat heb gekocht en naar alle tevredenheid heb gebruikt. lieten na ongeveer 1 jaar de beschermrubbers onder de gietijzeren pannenroosters los.Het lijkt alsof deze deze rubbers niet bestand zijn tegen warmte en overgekookte vloeistoffen bv.melk,aardappel vocht, soep enz. .En zonder deze rubbers nemen kans op beschadiging van de glasplaat toe.Ik heb contact opgenomen met jullie via de mail, .Vrij snel kreeg ik nieuwe rubbers toegestuurd maar deze waren totaal afwijkend van het origineel(pasten niet).Wederom contact opgenomen met Bauknecht maar geen contact terug. Helaas,we zijn nu al die jaren bezig om de losgelaten rubbers vast te lijmen en steeds zonder succes. 1 1/2 jaar geleden nog een keer contact opgenomen met de klantenservice of er al een oplossing is voor dit mankement (ik geloof niet dat wij de enige zijn met dit probleem) Nee dus, maar ze konden wel een monteur langs sturen met bijzonder hoge voorrijkosten. En dat voor een paar rubbers. Nu dus weer 1 1/2 jaar verder ben ik er helemaal klaar mee. Kan niet eens normaal mijn glasplaat schoonmaken omdat de rubbers dan weer loslaten.
Ik hoop dat er inmiddels een oplossing voor dit probleem is gevonden, het kan toch niet zo zijn dat jullie dit als fabrikant negeren.

De juiste pannenrooster rubbers die ook bestand zijn tegen warmte en overkokende vloeistoffen en die permanent blijven zitten.

Rubbers die ondanks warmte en vocht permanent blijven zitten.
Anders een gepaste oplossing van jullie kant.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bauknecht gasplaat