Klacht: Reclame Divorce

Divorce op 14 januari 2013 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Als mijn man en ik samen met onze kinderen van 6 en 10 jaar tv zitten te kijken, RTL-4, worden er in reclameblokken voortstukjes getoond van het programma Divorce. (leuk programma trouwens, kijk het zelf elke week)
In die stukjes komt veel bloot en sex voor.
Deze worden uitgezonden op tijden dat mijn kinderen nog niet in bed liggen.
Ik wil zelf kunnen bepalen wanneer zij oud genoeg zijn om hier naar te kijken. Ik laat ze de serie toch ook niet zien! Daar kies ik bewust voor.
Laatst stond Joyces op de deur v Joris te bonken en roept: ik wil gewoon neuken!! Hilarische scène hoor, voor volwassenen!
Hoe gaan mijn zoons over sex denken? dat dit normaal is? Een andere keer zijn ze het gewoon aan het doen.
Ik weet dat men vindt dat sex er bij hoort en dat er niet spastisch over het onderwerp sex moet worden gedaan, helemaal mee eens! Maar wel graag als ik vind dat m’n kinderen er aan toe zijn.
Ik laat ze het programma zelf dus niet kijken, omdat ik het niet voor hen geschikt vind, maar de voorstukjes verhullen weinig.

Laat andere voorstukjes zien die wel geschikt zijn voor jonge kinderen. Als de serie goed genoeg is hoef je niet perse sex te laten zien.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door