Klachten over RTL 4

Heeft u een klacht over RTL4? Deze televisiezender zendt dagelijks vele bekende programma’s uit met hoge kijkcijfers. Ondanks dit succes kan er wel... Lees meer >

Statistieken van RTL 4 in de categorie Omroepen

78 klachten gemeld
1.9 /10
38 stemmen

RTL 4 Complimenten

Eigen huis en tuin Hugo

Klacht van Claire Everard op 20 december 2023 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Wat mij opvalt in het programma Eigen huis en tuin…… het koken met Hugo. Hugo heeft ringen aan tijdens het koken. Dit kan echt niet! Zo onhygiënisch. Lees meer

Te harde achtergrond muziek

Klacht van Sylvia Jongmans op 19 november 2023 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Het achtergrond geluid van de muziek is zo hard bij expeditie Robinson dat de deelnemers niet verstaanbaar zijn. Ze ondertitelen jammer genoeg alleen Radmilo! Lees meer

Klacht over RTL4 nieuwslezer Antoin Peeters

Klacht van TodiD op 06 november 2023 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Antoin Peeters presteert het om altijd met een grote grijns het nieuws te presenteren. Hoe erger het bericht, hoe groter zijn grijns. Is dat leedvermaak? Ik erger mij hier mateloos aan. Wat mij betreft vliegt hij er snel uit. Tijd... Lees meer

Slecht nederlands gesproken

Klacht van Arno hulsen op 27 oktober 2023 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Hallo, Tegenwoordig hebben nederlanders veel problemen met de nederlandse taal maar rtl doet daar nog een schepje boven op door het weerbericht in niet juiste taal te laten horen ? waarom zo slechte tv maken. groetjes, Arno . Lees meer

Slecht nederlands gesproken

Klacht van Arno hulsen op 27 oktober 2023 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Harde muziek bij progamma’s

Klacht van Wil Swanenberg op 31 augustus 2023 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Het zou heel prettig zijn als de muziek bij programma’s niet zo storend hard staat. Zoals GTST en nog vele medere programma’s dat je kunt verstaan wat er gezegd wordt, je kunt er niets van verstaan wat er gezegd wordt door... Lees meer