Klacht: Roy

op 13 september 2018 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze werknemer heeft mij waardeloos geholpen. Gebeld om 10:12 (op 13 september 2018). Hij loog over het feit dat hij niet kon zien met wie ik de vorige keer gesproken had, terwijl ik, nadat ik later weer terugbelde, te horen kreeg van een andere collega dat hij dit wel kon zien.

Ter bevordering van jullie zakelijke efficientie en kwaliteit zou ik zeker aanraden dit gesprek terug te luisteren. Deze heer Roy mist integriteit en klantgerichtheid en is alleen uit op eigen succes.

Mvg,
A de Poel

Gewenste Oplossing:

Roy ontslaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 18 september 2018 om 08:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Aviv