Klacht: Rouwkaarten niet aangekomen

op 20 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wil graag een fikse klacht neerleggen. Mijn vader is afgelopen 13 juli jl overleden,zondags zijn de rouwkaarten verstuurd via de pc in speciale verzendenveloppen. Woensdag is mijn vader gecremeerd,en nu blijkt dat meerdere mensen,waaronder ikzelf(zijn dochter) de rouwkaart NOOIT hebben ontvangen!! Ik vind dit toch echt gorfschandalig,er zijn dus mensen die niet de kans hebben gehad mijn vader hun laatste eer te bewijzen,afscheid te nemen en te condoleren. Wij hebben er verdorie achteraan moeten bellen,zodat zoveel mogenlijk mensen op de hoogte waren,maar niet van iedereen hadden wij een nummer dus er zijn mensen die nu nog niet op de hoogte zijn! Grofschandalig,dit kunnen we nooit meer overdoen en we kunnen de mensen nooit meer de kans geven tot afscheid

In ieder geval NIET met hun standaard brief die ze normaal gesproken versturen,dit is gewoon schandalig

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Miriamasd