Klacht: Rot weekend

op 29 augustus 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Beste ooststappen.
We kwamen op vrijdag aan in eerste instantie leek het huisje netjes maar na wat rond kijken inpakken enz bleek toch dat het erg smerig was. Fotos zijn aanwezig mochten jullie die willen hebben als bewijs. Vieze spinnewebben niet 1 of 2 maar meerdere..gewoon een hand vol stof en haren wat ik onder bed weghaalde(onze dochter heeft het al met de luchtwegen en extra pufjes ervoor) dus we kunnen dit niet gebruiken voor haar. Maar goed wil best zelf iets schoonmaken en kan gebeuren. Even later is het fornuis vies ook vieze vlekken erop en besteklade zit vol haar. Ook de badkamer ligt vol haartjes en viezigheid. Op de andere kamers nog meer stof. Ook een kapotte hendel die afgebroken was. Daarnaast waren de dekbedden zo vies smerig met urine vlekken en bloedplekken. Gevraagd bij de receptie wat er aan gedaan kon worden en de schoonmaak kwam er meteen aan. Dacht mooi super toch. Wij gingen weg toen maar ze mochten er gewoon in van ons..we kwamen terug en nog niets gedaan en was hetzelfde. Weer na de receptie voor de zoveelste keer. Toen weer de schoonmaak erheen. Later lag er een briefje dat ze grote schoonmaak gehouden hadden en dat de dekbedden helaas op waren dat ze daar de excuses voor aanboden. Sorry hoor maar op??? Belachelijk werd dus toen ook erg boos en wouden liefst meteen al weg maar hadden een dag efteling gepland voor de kids dus toch maar gebleven. Weer bij de receptie geweest die aangaf waar ik die vieze dingen dan toch zag want was echt schoon. Zeg nu hup meekomen en kijken..mevr van de schoonmaak ging mee en inderdaad had ik gelijk en ze zou de schoonmaak aanspreken erop en alsnog werd het gedaan. We kregen een etentje op het park op hun kosten. Dat was netjes en dacht oke nou klaar kan gebeuren. Was dus benieuwd na hoe het nu zou gaan. Het was schoon. He he opgelucht. We wouden voor we na de efteling gingen toch een keer met de trein om het parkje te verkennen maar die liep niet die stond al 2 dagen stil ivm een lekke band..ook de mascotte was er het hele weekend niet. Qua animatie is er bar weinig te doen alleen smorgens knutselen maar dat is tekenstiften en blaadjes en een pot lijm en niks bijzonders. Smiddags wel basketbal maar vanaf 14+ en voor de kleinsten amper iets of laat savonds. Op de site staat een kinderboerderij en air trampoline vermeld en dat is er niet. Ook is de pin kapot in de winkel kan je niet pinnen en hoorde dat dit al ruim 1.5 maand was. Bij midgetgolf hebben ze alleenmini sticks niet handig voor iemand die lang is zoals mijn man. Later een potje poolen nee we hebben geen kleingeld genoeg kunnen niet wisselen. Bah het werd steeds erger wat een ellende onze kids spelen zelf met de balletjes omdat ze zich vervelen. En niet alleen wij meerdere mensen klagen in de rij bij receptie en vinden het ook niks. We konden maar een weekend weg gaan ivm mijn man zijn nieuwe werk dus hoopte op wat leuks maar word steeds gekker. Ook het zwembad als je al binnenkomt moet je door een vies goor stuk waar je de buggy over moet tillen kan je met buggiejs kinderwagens niet eens naar binnen. Ook is het erg klein jammer genoeg. Wij hadden daat nog geluk mee dat het lekker weer was en niet iedereen van het park erin moest. Toen zijn we maar omdat alles saai was en er niks te doen was na de receptie gegaan voor wat fietsen om de buurt te verkennen. 2 fietsen voor ons zelf en 1 wouden we voor ons zoontje. Me man maakte een opmerking hopelijk is de fiets wel goed en niet zo slecht als de rest van het park waarop de jongeman antwoord achter de receptiebalie van meneer ze zijn niet in erg goede staat hoor. Nou echt wat een park zeg maar een stuk achterop gefietst. Weer terug op het park wat gaan eten van de bon die we tegoed hadden. Ik zei meteen wat lekker ik had het vlees net op en wou aan de patat beginnen en me man zei ho tegen onze dochter en die had een vieze dikke lange haar in haar eten. Toen was de maat vol voor ons en zijn zo boos geworden op het personeel dit was de druppel voor ons. De jongens en meisjes die hier werken die doen echt hun best en het meisje van de bediening zei ook bah dit eten is voor onze kosten hoor. Maar nu is de maat vol we hebben betaald voor een rot vakantie de kids verveelde zich rot omdat je bijna niks te doen hebt. Alles is vies. Dingen die ontbreken en alles staat zo mooi op internet echt belachelijk. Alles is bouwvallig en oud gewoon ons geld kwijt aan niks. Ik hoop dat u me kan helpen. Ik hoop dat er anders een oplossing kan komen voor ons zodat we een andere midweek of weekend kunnen gaan. En dan na een ander park evt want we hadden er zoveel zin in maar dit is echt jammer heb gewoon gehuild bij de receptie want wou een leuk weekend met mijn gezin na alle ellende die we hebben gehad en nu hebben we niks. Zelf hebben we het leuk gemaakt om uitstapjes te doen wat we eigenlijk niet wouden doen omdat het park er leuk uitzag enz en ik dacht dat er wel genoeg te doen was maar helaas. We hopen dat er een oplossing komt en wil u graag wat fotos sturen zodat u bewijzen heeft. We waren op de droomgaard van 26 aug 2016 t/m 29 aug 2016..accomodatie huisje nr e 129 en reserveringsnr 11316005374
mvg fam engelbertink

Als ik compensatie krijg voor een ander park en dan wel ook in de vakanties evt met de kids en dan een andere midweek of iets

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

Reactie van de melder van de klacht Dasanidj

1 jaar geleden - Er zijn nog veel meer fotos maar die konden niet geupload worden een kon er maar op

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dasanidj