Klacht: Roompot Cochem

op 20 januari 2014 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Wij zijn van 23 december 2013 tot 30 december 2013 op het park in Cochem geweest. Bij aankomst viel ons op dat de stoelen die rond de eettafel stonden alles behalve comfortabel waren, allemaal verschillend met zelfs een plastic stoeltje er tussen. De ijskast zat met ducktape aan elkaar, de bank was te smerig om beet te pakken, laat staan er op te zitten, de matrassen waren zo oud dat ze nog net niet uit elkaar vielen en de Nederlandse tv netten die er zouden zijn waren er ook niet. Wij zijn op maandag gelijk naar de receptie gegaan en hebben de klacht daar neergelegen. Aangezien het al laat was, zou er de andere morgen iemand naar ons toe komen om de klachten te bekijken. Helaas de andere dag niemand geweest, dus wij weer naar de receptie en wederom de klacht neergelegd. De meneer kon niets vinden in het bestand, ,maar gaf aan dat hij iemand zou sturen. Na wederom een dag gewacht te hebben en de tuinstoelen rond de keukentafel te hebben gezet om nog enigszins redelijk te zitten de andere morgen weer naar de receptie !! Wederom de hele boel uit moeten leggen en na een belofte dat er iemand zou komen om de boel te bekijken, kwam er een man van de Technische dienst met twee nieuwe matrassen, twee ?? het is een zes personen huisje !!! Aangezien er toch niets aan gedaan werd hebben we het zo gelaten, er waren al inmiddels 3 dagen van onze vakantie voorbij en om steeds maar weer naar de receptie te moeten lopen terwijl er toch niets aan gedaan werd. daar hadden we geen moed meer voor en geen zin meer in. Op de dag van vertrek kwam onze auto met pech te staan en konden wij de parkeerplaats van het huisje niet verlaten. Hiervoor zijn wij naar de receptie gelopen en hebben aangegeven dat we waarschijnlijk later zouden vertrekken omdat de auto het niet deed en de Atac zou komen. De mevrouw achter de balie nam niet eens de moeite om te zeggen, goh wat rot voor U, nee ze ging gelijk van wal met, het park zit vol, het huisje moet schoongemaakt worden, etc. etc. Ik heb met een van de medewerkers terug in Nederland gesproken en die gaf aan dat de stoelen vervangen worden, fijn voor de mensen die er nu zitten, maar hier hebben wij niets aan gehad, het kaartje voor de Nederlandse tv netten was inmiddels ook gearriveerd, fijn ! maar niet voor ons. We hebben een hoop centen neer moeten leggen, voor wat een relax weekje moest worden, maar helaas is alles uitgelopen op een drama. Ik heb ook tegen de medewerkster gezegd dat ik een compensatie wil voor het leed wat we hebben moeten doormaken op het park in Cochem. Vandaag werd ik teruggebeld door Tamara Veldhuizen en zij gaf aan gesproken te hebben met het hoofdkantoor en dat er geen compensatie in zit, wel een excuus ! Wat hebben we aan een excuus ? Maakt dat de vakantie ineens weer goed, nou dat dacht ik dus niet. Ik vind het een schande hoe Roompot parken met de mensen omgaat en blijf bij mijn standpunt om een compensatie bedrag terug te krijgen. Ik hoor graag van U.

Een compensatie in de vorm van een deel van het bedrag wat we betaald hebben.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mikel1996