Klacht: ROOBOL laminaat staat na 4 maanden bol

op 12 juli 2017 over Roobol in de categorie Vloerbedekking

Goedemorgen,

Ik heb op 13 januari 90m2 laminaat bij roobol zoetermeer gekocht.
Ik heb dit laminaat door professionele mensen laten leggen en dus rondom vrij gehouden zodat het laminaat nog kan uitzetten.
Dit ging goed, de eerste 2 maanden.
In de 3de maand zag ik al dat de eerste bobbels in het laminaat kwam.
Ik heb de jongens erbij gehaald en zei hebben het laminaat helemaal nagekeken. Ze hebben speciale strips in de tussen kamers gelegd zodat het laminaat niet 1 geheel was. Dit zou de oplossing zijn.
Echter twee weken later lijkt me laminaat wel een schoolslagbad. In de keuken slaapkamer huiskamer overal staat het bol.
We hebben de vloer van te voren laten egaliseren en we hebben speciaal zijl en groene platen (tevens ook aangeschraft bij roobol) neergelegd.
Nu heb ik contact gehad met roobol zoetermeer.

Deze geeft als antwoord:
Wij kunnen niks voor u doen. Wij hebben het niet gelegd.

Dit betekend dus dat roobol geen enkele garantie geeft op hun product.

De jongens die het gelegd hebben zijn 5x terug gekomen om nogmaals te kijken maar geven aan dat het aan het laminaat ligt.
Het laminaat is altijd op kamer temperatuur gehouden en nooit in vochtigen ruimte geweest.
Dit was wat die meneer van roobol ook uiteraard gelijk zei, dat het daar aan zou liggen.

Alles is dus eigenlijk goed gegaan,
Het voor traject met het ophalen van het laminaat plat vervoeren.
Laminaat op kamer temperatuur gehouden.
De juiste ondergrond.
En de juiste deskundige mensen hebben het gelegd.

Hoe kan het dan, dat mijn laminaat alsnog bol staat.

Ik ben tevreden als roobol met een oplossing komt, of zei komen het laminaat herstellen of zei vergoeden nieuw laminaat.

Alle klachten die gemeld zijn door basnop