Klacht: ronduit schandalig

op 08 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

op 4 juli met 9 man naar oostappen arnhem zouden een midweek blijven tot 8 juli nou 5 juli met zeer teleur gestelde en huilende kinderen naar huis huisje te smerig om aan te pakken voorts loop je over het park kom je in het polen dorp weer een stukje verder mensen die daar permenant wonen omdat ze geen huis hebben zwembad bepaalde tijden open geen animatie enz enz ben verschillende malen bij oostappen geweest maar dit slaat werkelijk alles ARNHEM nooit meer

wanneer ik mijn geld 150,10 volledig terug krijg

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

1 jaar geleden - hahahah ben al 3 dagen bezig met jullie bellen mailen en als reactie krijg ik meld u bij de receptie HALLO was de volgende dag alweer thuis

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Danny, wat vervelend dat je vakantie niet goed bevallen is. Om je melding goed af te kunnen handelen, willen we je vragen om je melding in te dienen via ons meldingssysteem op www.openforfeedback.com/oostappen-ah . Alleen bij een invulling via ons meldingssysteem kunnen wij de klacht afhandelen. Dit zal niet via Klacht.nl gebeuren. Mert vriendelijke groet, Sander Hospitality Team Oostappen Groep Vakantieparken

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

1 jaar geleden - hoeveel meldingen wilt u ontvangen kijk eens goed onder j de hen heb er 10 of 12 verstuurd

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

1 jaar geleden - kijk ga nou geen onzin verkopen hier Onlangs heeft u een melding gedaan met referentienummer 2195. Robert Ronday Hospitality Manager Oostappen Groep Vakantieparken Beantwoorden| do 17:19 U Foto's U hebt geantwoord op 7-7-2016 17:39. Geachte Mevrouw hen de, Onlangs heeft u een melding gedaan met referentienummer 2195. Zou u uw melding door willen geven bij de receptie zodat zij uw melding nog tijdens uw verblijf op kunnen pakken? Met vriendelijke groet, Sander Hospitality Team Oostappen Groep Vakantieparken

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Danny, bedankt dat u de melding heeft gedaan via ons klachtensysteem. De afhandeling daarvan duurt 10 dagen. Deze termijn geeft ons de mogelijkheid om de klacht na te kijken en te komen tot een oplossing. Deze termijn wordt naar u gecommuniceerd. De afhandeling zal verlopen via dit systeem. Met vriendelijke groet, Sander Hospitality Team Oostappen Groep Vakantieparken

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

1 jaar geleden - ten eerste zoals eerder aangegeven niks 10 dagen ten tweede hoe halen jullie het in je hoofd om te mailen de klacht is in behandeling meld u bij de receptie hallo ben na 1 dag vertrokken dus BEN nIET MEER OP HET PARK

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

1 jaar geleden - nou waar blijft nu de reactie niet alleen een schandalige vakantie gehad maar ook nog eens schandalige behandeling eroverheen nu ik een klacht meld

Heeft op 08 juli 2016 om 09:09 geantwoord

het kan toch niet zo zijn dat hun bepalen wanneer een klacht is opgelost een standaard zinnetje kopieeren en plakken en klaar is het voor hun zo werkt dat natuurlijk niet

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

1 jaar geleden - nou wordt het helemaal mooi wordt net gebeld door een zeer onbeschofte medewerker en er is niks mis met het park en mensen moeten niet zo stuiteren wauw wat een onbeschofte medewerkers

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

1 jaar geleden - oja en mensen moeten niet gaan dreigen ik heb gezegt ik dreig helemaal niet ik doe een belofte (advocaat en media) dat vinden hun dreigen tjonge tjonge wat een service

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

1 jaar geleden - kopie mail bericht van advocaat goede morgen mevr de hen naar aanleiding van ons telefonische onderhoud deze morgen omtrent u klacht over u midweek geboekt bij oostappen groep arnhem ben ik bereid deze zaak om mij te nemen ik adviseer u zoals ik ook al tijdens het telefoongesprek heb aangegeven even tot maandag 11-07-2016 afwachten of er alsnog een oplossing wordt geboden zo niet hoor ik dat graag van u en zal ik de zaak voor u overnemen hopend u hiermee voldoende geinformeerd te hebben

Bericht van

1 jaar geleden - Beste mevrouw de Hen, wij zullen verdere communicatie niet laten verlopen via Klacht.nl. Met vriendelijke groet, Sander Hospitality Team Oostappen Groep Vakantieparken

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

1 jaar geleden - kom met een oplossing en klaar dit hoeft voor mij ook niet maar kom met een oplossing en behandel me met respect mvg

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

1 jaar geleden - en stil is het ben bang dat dit via de advocaat opgelost dient te worden pffff jammer dat ik er niet in slaag om samen tot een oplossing te komen

1 jaar geleden - zo asociaal ze blokkeren je ook op facebook als je hier klaagt

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 11 juli 2016 om 09:01 geantwoord

Beste medewerker Klacht.nl

Er is telefonisch contact opgenomen met deze gast, alleen zijn we daarbij niet tot een oplossing gekomen. Dit heeft voor een groot deel te maken met het feit dat we niet tot een gedegen gesprek kunnen komen met deze persoon. Om die reden zijn wij de communicatie gestopt.

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

1 jaar geleden - communicatie gestopt pffffff welke communicatie dat intimederende taaltje van die dorpsclown die als hobby heeft gezinnen optelichten pffff laat me niet lachen geef die man nou eens een cursus communiceren en ja hij vondt het belachelijk dat er zoveel zielige mensen hun klacht op klacht.nl zetten daar deed hij toch niks mee en intreesrt hem ook niet

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

1 jaar geleden - en nog klachten laten vewijderen ook denken jullie nou echt je mensen mond dood kan maken door Manipulatie toe te passen we zullen zien

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

1 jaar geleden - en ik snap niet dat klacht.nl hieraan meewerkt dat oostappen klachten kan interpreteren naar status opgelost zonder oplossing misschien belangenverstrengeling????

Reactie van de melder van de klacht dannydehen

1 jaar geleden - Wij zien echter niet in om u te compenseren op welke wijze dan ook. Uw communicatie op facebook, klacht.nl, ons klachtenformulier, naar Bungalowspecials en uw verbale communicatie is teleurstellend. Het betreurt ons zeer dat u zo reageert en vinden het jammer dat uw beleving op ons park niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, maar wij hoeven het niet in alles met u eens te zijn. Het afdwingen van een reactie binnen bepaalde tijd (terwijl u een bericht ontvangt binnen 10 werkdagen), een waardebon eist, met de media dreigt, advocaat wil inschakelen, beledigende uitingen naar mijn persoon publiceert ect. ongevraagd geluid opnamen maakt ect. heeft ons doen besluiten uw dossier voorlopig te sluiten zo gaan ze dus met klachten om

Alle klachten die gemeld zijn door dannydehen