Klacht: Rolgordijn

op 27 november 2017 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Al ruim twee maanden correspondeer ik met Roobol over het probleem met het rolgordijn in de kleine kamer. Hiervan stuurde ik u Roobol een video als bewijs mee. Zoals ik Roobol al diverse keren melde is het rolgordijn te breed. Om het rolgordijn op te hangen heeft de monteur voor het plaatsen van het rolgordijn tussen de muur en de kast, de kast 1,5 cm moeten verschuiven om het rolgordijn passend te krijgen. Zoals u op de video ziet zit het rolgordijn strakker dan nodig is. Het iets naar achteren plaatsen van de kast laat toont dit ook aan.

Op 27-11-2017 kreeg ik hierop de volgende reactie: “Ik heb het een en ander uitgezocht en de klacht is afgewezen de vorige keer hebben we u aangegeven dat het doek anders naar achter gezogen word waardoor deze beschadigd.
We kunnen het rolgordijn voor u vermaken alleen op eigen risico dit omdat de klacht door ons afgewezen is.
Het vermaken van het rolgordijn houd in:
Dat u het product in de winkel afgeeft daarna zullen wij het product vermaken tegen een bedrag van 65 euro en op eigen risico.
Zodra het product klaar is zal deze in de winkel liggen om opgehaald te kunnen worden.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u gebruik willen maken van bovenstaande horen wij dat graag.
Merel van den Ende
Roobol Hoofdkantoor
Afdeling zonwering

Zoals u begrijpt neem ik geen genoegen met de situatie zoals deze is. Mijn voorstel is om het rolgordijn drie cm korter te maken.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 19 juni 2018 om 13:56 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door gerkkooy