Klacht: roekeloos rijgedrag van chauffeur

op 29 december 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

beste,

zonet om 7u20 heb ik een ongeval vermeden ter hoogte van jullie uitrit en de Fortsesteenweg.
Een chauffeur van jullie vond het blijkbaar niet nodig om te stoppen voor de witte lijn en te kijken of er niets aankwam.
dit is niet de eerste keer dat ik dit zie gebeuren omdat ze snel door het groene licht willen rijden.
jammer genoeg heb ik de nummerplaat niet kunnen noteren daar ik te geschrokken was en de chauffeur ondertussen weg was.
volgende keer ik dit zie zal ik de nummerplaat wel hebben en dien ik klacht in bij de politie voor roekeloos gedraag.
misschien kunnen jullie de chaufferes er eens op wijzen dat er moet gestopt worden aan de witte lijn.
ik weet niet of dit de eerste keer dat hier een opmerking over gemaakt wordt maar er zitten echte cowboys tussen jullie chauffeurs die onverantwoord met een camionet rijden.

Roekeloos rijgedrag aanpakken

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 29 december 2017 om 15:42 geantwoord

Geachte heer Van Deuren,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Wij zullen deze klacht direct doorzetten naar de afdeling die hierover gaat. De leidinggevende zal uiteraard de koerier hierop aanspreken. Ook zullen de noodzakelijke maatregelen worden getroffen. Wij staan absoluut niet achter dit rijgedrag! Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door chrisvd