Klacht: Roekeloos rijden chauffeur

Bezorgde moeder op 03 november 2017 over Campina in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik weet niet of we hier op het juiste adres zijn, maar ik probeer het toch.
Wij wonen in Budel Dorplein en hebben al een paar maal eerder deze zelfde klacht doorgegeven. Wij hebben hier last van een ontzettende roekeloze chauffeur van jullie. Deze chauffeur komt de melk ophalen bij een boer op de Peeldijkin Budel Dorplein. Hij steekt zonder stoppen het kruispunt over, rijd te hard en houd niet in als hij langs de mensen rijd die daar de honden uitlaten. Mijn man heeft de chauffeur zelf al een keer gewezen op zijn roekeloze rijden, maar dan geeft hij een grote mond en het interesseert hem niet. We weten niet om welke chauffeur het gaat, maar hij reed vanavond rond half 10 op de Peeldijk in Budel Dorplein naar de boerderij om melk op te gaan halen. Ondanks de eerdere meldingen gaat deze chauffeur zijn eigen gang en vandaag of morgen gebeuren er ongelukken op die weg. Wij gaan dit voorval ook melden bij de politie, want dit is vragen om problemen. Het is een gedeeltelijke 30 km. zone maar daar stoort hij zich niet aan.

Wij zijn tevreden als dit fatsoenlijk opgelost gaat worden en de chauffeur zijn rijgedrag aan gaat passen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Campina

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Campina nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door