Klacht: Rijschool eventus

op 24 augustus 2016 over Rijscholen in de categorie Verkeer

Mijn dochter heeft vandaag afgereden en is helaas gezakt(kan gebeuren) de rijschool adverteerd met :onverhoopt toch gezakt praktijkexamen 1ste herexamen gratis .
Dus mijn dochter zeg ;nou dan maar gelijk herexamen aanvragen ,nee zeg deze rijschoolhouder ,eerst nog even 3a4 lessen (dubbele zijn dat bij hem a 50euro per dubbele les =dus 200euro) daarna gaan we pas weer aanvragen .
Ik heb deze meneer gebeld en gezegd dat dat onzin is ,het duurt tenslotte 5a8 weken voordat ze dan weer kan afrijden en in die tijd kan ze nog lessen nemen.
Deze meneer zegt nee dit zijn mijn voorwaarden ,nou heb ik op de folder en op de eebsite van deze rijschool gekeken ,maar ik kan die voorwaarden nergens terug vinden ,dus ik vind dit eel een klacht waard ,deze rijschool belazert gewoon de boel en daar kan ik slecht tegen

Ik ben tevreden als deze man ,het herexamen zo spoedig mogelijk aanvraagd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rijscholen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rijscholen nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Richie68

8 maanden geleden - Als het goed is ,word het eind mei opgelost