Klacht: Rijlesbonnen kwijt, geen rijles meer terwijl het hele pakket is betaald

op 14 september 2016 over Rijscholen in de categorie Verkeer

Klacht over Rijschool VVC Sabrina. Deze rijschool werkt met rijlesbonnen. Mijn zoon had een totaal pakket gekocht en deze meteen bij aanvang betaald daarvoor in de plaats kreeg hij 20 bonnen. Heel stom, maar waar, zijn wij 5 rijlesbonnen (voor 5 lessen) kwijt geraakt. Hij heeft al 15 lessen gehad. Wij dachten dat dit geen probleem zou zijn want alles wordt immers netjes bijgehouden. Maar…. Helaas pindakaas, zegt de rijschooldirecteur. We krijgen niets vergoed en een oplossing is er ook niet. We kunnen wel 5 nieuwe rijlessen kopen. Vervolgens volgde er nog een factuur van de gemiste les omdat hij deze te laat zou hebben afgezegd. Hij had immers geen bon meer. Dus 2x betalen voor een niet-gevolgde rijles??
Wij gaan niet akkoord en vinden dit zeer onwaarschijnlijk en schandalig. Mijn zoon heeft recht op deze 5 lessen want ze zijn betaald. Inmiddels hebben we de klacht overgedragen aan onze rechtsbijstandsverzekering want dit is wel heel makkelijk geld verdienen over de rug van jonge mensen.

Mijn zoon heeft het recht om de lessen en de extra\'s uit het pakket alsnog te volgen. Wel met een andere rij-instructeur want het vertrouwen in degene die hij had , is weg. Anders willen we een schikking waarin het geld wordt terugbetaald zodat mijn zoon elders zijn rij-opleiding kan vervolgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rijscholen

Reactie van de melder van de klacht lvanbeek

1 jaar geleden - De rijschoolhouder van VVC Sabrina heeft ons inmiddels 2x bedreigd dat hij stappen gaat ondernemen in de vorm van een kort geding. Hij vindt dat wij hem 'beschuldigen' en door onze klacht en recensie op internet , inkomsten misloopt. Wij hebben gezegd dat we nog steeds open staan voor een bemiddeling maar tot op heden hebben we nog niets gehoord. Ondertussen ligt onze klacht nu ook bij onze rechtsbijstandsverzekering.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rijscholen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lvanbeek