Klacht: Rijgedrag

op 10 maart 2020 over ANWB Rijopleidingen in de categorie Rijscholen

Op de snelweg op de linkerbaan blijven rijden met 105 kmh (130 toegestaan)
Na veelvuldige mogelijkheden om terug te keren naar de vrije rechter rijbaan En enkele kilometers verder ben ik wat meer links gaan rijden om duidelijk te maken dat er verkeer achter deze persoon bevond.
Zag dat deze persoon in de achteruitkijk spiegel keek, maar in plaats van ruimte te maken trapte deze boven op de rem!!!
Vervolgens gaat deze persoon naar de rechtse baan….op het moment dat er wel verkeer rijdt…..om even verderop de afrit te nemen. Aangezien ik deze afrit ook heb genomen was dit voor mij een mooie aangelegenheid om te vragen wat de reden was van deze actie. Echter kreeg ik hier de kans niet toe omdat deze persoon bij de verkeerslichten die op ROOD stonden gewoon doorreed!!!
Als dit het toekomstige gedrag in het verkeer gaat zijn met personen die op professioneel niveau andere mensen besturen van voertuigen moet aanleren, ben ik van mening dat deze persoon onbekwaam is voor deze beroepskeuze!
Graag uw reactie en actie op dit zeer onprofessionele voorval.
(Snelweg tussen breda en tilburg op 5-3-2020 kenteken NV-422-L omstreeks 13:00u)

Met vriendelijk groet.

Terugkoppeling naar betreffende persoon over beroepsmatig onprofessioneel gevaarlijk rijgedrag.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ANWB Rijopleidingen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bewijs