Klacht: retourzending, daarna een aanmaning

op 03 juli 2017 over DetoxFormule.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Op 28 Juni kreeg ik een aanmaning van Billing omdat de factuur termijn verstreken was. Deze was volgens hen 12-06-17. Toen had ik nog geen Detox ontvangen. Deze kreeg ik pas 15-06-17 . Dinsdag 19-06017 heb ik alles in dezelfde envelop terug gestuurd. En meteen een mail naar Detox formule.
Nu moet ik voor 12-07-17 betalen, anders krijg ik nog 40,00 er boven op. Heb Billings gemaild. Kreeg een net mailtke terug, ik moest contact opnemen met Detox. zij kregen alleen de rekeningen door van Detox en hadden nog geen annulering ontvangen. Tel nr stond in de mail. Dus gebeld. 0900 2020800** ,,Dit nummer kost 1 euro per gesprek plus uw gebruikelijke belkosten”en meteen wordt de verbinding verbroken.. Dit lijkt mij oplichting.
Nog een vraag. Is Detox formule van Oskar Helm?

Wanneer ik geen rekening krijg maar een bevestiging dat de zending ontvangen is door hun,

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DetoxFormule.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DetoxFormule.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessie46