Klacht: Retourneren geweigerd. Ondanks eerdere toezegging ‘retourneren kan altijd’

op 27 juli 2017 over Mosaic Trader in de categorie Groothandels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een bestelling mozaiektegeltjes gedaan. Die is keurig geleverd.
Van de twee bestelde dozen had ik er een over. Ik wilde die retourneren.
In de mail waarin ik vroeg om te kunnen retourneren stonden alle bestellingsgegevens, dus bestelnummer, inhoud van de bestelling etc.
Het antwoord was heel klantvriendelijk:´retourneren kan altijd´
Ik bracht de doos naar het postkantoor, betaalde 13,25 verzendkosten.
En toen ik terugkwam was er ineens een heel ander antwoord nagekomen: aanbiedingen worden nooit terug genomen.
Dat was het begin van een eindeloze discussie:
Ik: Ik heb zojuist de doos opgestuurd, want jullie hebben gezegd dat er ALTIJD geretourneerd mag worden.
Zij: aanbiedingen worden nooit teruggenomen.
Ik: de bestelgegevens stonden in mijn mail: jullie hadden kunnen zien dat het om een aanbieding ging en dus ‘nee’ kunnen zeggen. Maar jullie zeiden ‘ja’. Zelfs: ja, altijd.
Zij: aanbiedingen worden nooit terug genomen.
En dit ging enkele dagen bijna letterlijk door.
Steeds dezelfde redelijke argumenten van mij.
Steeds dezelfde onredelijke argumenten retour.
OP een gegeven moment:
Zij: we gaan de doos aan u terugsturen.
Ik: Dat is wel héééééééééééééél klantonvriendelijk!! Als jullie dat doen dan ga ik slechte reclame voor jullie maken.
Er gebeurde twee weken niks.
Ik dacht: gelukkig, ze hebben ingezien hoe onredelijk ze waren.
Dus ik durfde toen om mijn geld terug te vragen: 73,50 voor de geretourneerde mozaiektegeltjes.
Raad eens wat daarop hun reactie was: ze stuurden me de doos terug.
Arghhh!!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik 73,50 terug krijg
Plus excuses over oneerlijke behandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door jovdvo