Klacht: retourneren

op 30 juni 2012 over Tel Sell in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tel Sell in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tel Sell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tel Sell

Heeft op 03 juli 2012 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Buitelaar,

Naar aanleiding van uw bericht op Klacht.nl hebben wij het een en ander voor u nagekeken. Met de doorgegeven NAW-gegevens (naam, adres en woonplaats) is geen klantenkaart beschikbaar in onze administratie. Tevens hebben wij het door u genoemde artikel niet in ons assortiment. Om deze reden bestaat het vermoeden dat u de bestelling bij een andere firma hebt geplaatst. Wij adviseren u om na te gaan bij welke firma u de bestelling van de Magic Bullit hebt geplaatst en vervolgens contact met deze firma op te nemen. Wij hopen dat uw klacht bij dezen naar volle tevredenheid is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Tel Sell Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door frans118