Klacht: Retourafspraak reparatie

op 31 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nadat ik op 23 mei een bericht had gekregen dat ik een retour afspraak kon maken, heb ik een afspraak gemaakt voor woensdag 24 mei tussen 17.00 en 21.00.

Op 24 mei rond vieren ontvang ik dit bericht; Beste heer/mevrouw S.M. van der Veen,
Helaas is er iets mis gegaan in onze planning, hierdoor is de doorgegeven verwachte aankomsttijd niet meer haalbaar voor ons.
Wij proberen om uw levering met referentienummer LZTIRMAVODA14686512 in een andere route te plannen zodat we vandaag alsnog langs kunnen komen, mocht dit niet lukken zullen wij contact met u opnemen.
Onze excuses voor het ongemak,
Met vriendelijke groeten,
Dynalogic Benelux B.V.

Om vervolgens niets meer van jullie te vernemen. Dit is voor mij verloren tijd gezien ik onregelmatig werk en ik rekening moet houden met jullie komst.

Vervolgens op zondag gekeken of ik misschien toch een nieuwe retour afspraak kon maken, ondanks dat er in de brief gezegd wordt; mocht dit niet lukken zullen wij contact met u opnemen.

Een afspraak gemaakt voor maandag 29 mei tussen 8.00 en 11.00. Wederom verloren tijd, want om 10.45 bel ik zelf maar even, om vervolgens 20 min in de wacht te staan.. Gelukkig verteld de dame aan de andere kant dat de koerier onderweg is en dat mijn telefoon binnen een uur wordt geleverd.

Niets bleek minder waar. Een uur en drie kwartier later zelf maar weer gebeld. Een sorteer fout. inmiddels ben ik bijna 9 uur wachten, 2 uur telefoneren(waarvan ruim 1,5 uur in de wacht gestaan te hebben) en 4 medewerkers verder, maar nog geen telefoon.

We zijn een week verder sinds de eerste retourafspraak en niemand kan mij enige duidelijkheid geven over waar mijn telefoon zich bevind of wanneer ik hem terug zou kunnen verwachten.

Ik vind dit een bedroevende zaak.

Is er überhaupt iemand die mij duidelijkheid kan verschaffen?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Groet.

Duidelijkheid, maar nog veel belangrijker; een oplossing. Mijn eigen telefoon terug(zonder schade en functionerend) of de mogelijkheid een nieuw uit te zoeken.

Waarde van de verloren tijd is 230 euro.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:08 geantwoord

Geachte heer Van der Veen,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door sanderv85