Klacht: Retour zenden

op 31 juli 2017 over 123BestDeal.com in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via bol.com heb ik een bluetooth oortje besteld. Ik dacht dat het om een set ging, maar ik kreeg 1 oortje. Het oortje paste niet in mijn oor dus wou ik dat graag retour zenden om het geld terug te krijgen.
Na contact met 123bestdeal via mail kreeg ik een retournummer toegezonden. Ik had deze bestelling ook retour gemeld bij bol.com
Op dezelfde dag kreeg ik terug een mail van 123bestdeal met de voorwaarden om iets retour te zenden. Omwille van hygiënische redenen mocht de zegel en verpakking niet gebroken zijn!
Ik vraag me af hoe je een product kan testen of bekijken als je deze niet uit zijn verpakking zou mogen halen?!?

Gewenste Oplossing:

Niet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123BestDeal.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door NickyLaureys